4x pot

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Září 17 17:26:08 CEST 2008

No já nevím, jestli mi zase nebudou tady lidi nadávat, ale co jsem si po
odejití systémového disku v linuxu nainstaloval poslední verzi Mandrivy, tak
su tak vychechtanej, že se budu moc snažit wokna vyhodit i z notebooku co
mám z firemně kompatibilních důvodů s wokny. Zkuste zauvažovat i tímto
směrem, než se snažit ohnout wokna a wokenní apps, které vám to při
nejbližší příležitosti o své vlastní inteligenci rozhasí.

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>

    mam na praci jeden postarsi pocitac majici jen USB1. Kdyz k nemu ale
pripojim USB disk tak mi Windowsky sdeli, ze toto zarizeni muse pracovat
rychleji, pokud jej pripojim do vhodneho portu s USB2. Ale nerikaji, kde
jej asi tak v pocitaci mam vzit. Da se tato, ale jen tato, hlaska nejak
vypnout? Proste rici Windowsum, ze jsou na starsim stroji BEZ USB2?

    Druha otazka je spise na Adobre Reader. Pri kazdem startu se snazi
pripojit na internet coz se mu ale pochopitelne nepodari, vzhledem k
absenci pripojeni u tohoto pocitace. Da se mu nejak rici, at to nedela?
Prosla jsem vsechna mozna nastaveni, ale toto tam nikde nevidim :-(

    Treti otazka je take zapeklita. Kdyz si chci udelat na plose
zastupce neceho z nabidky Start, tak to vetsinou nejde. Jen u programu
ktere jsou nainstalovany "Pouze pro mne", pokud jsou pro vsechny
uzivatele, tak to nejde. Sice se to da obejit tim, ze se proklikam
adresari az do teto nabidky, ale to je neprakticke.

    Ctvrta a posledni otazka se tyka tak trosku i Eaglu. Chtela jsem si
priradit otevirani SCH a BRD souboru k Eaglu, ale nejde to. Kdyz dam
volbu "Otevrit v programu", tak se proklikam az k EXE souboru Eaglu, ale
stejne se to pak neotevre a v seznamu dostupnych programu se neukaze.
Cos tim?

    Moc dekuji za postrceni a omlouvam se za ponekud OT otazku.