LCD televize Xoro

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Září 15 18:47:27 CEST 2008

Gamma je v nastaveni KDE nastavena na 1.0, v menu monitoru je mozno ji
nastavit na 3 hodnoty (-50, 0, 50), pouzivam 50, obraz je pak svetlejsi a
vubec mi pripadne takovy prijemnejsi. S nastavenim monitoru sem po koupi
docela laboroval (testovaci obrazce, barevne / sede skaly a tak) a nakonec mi
obraz zesvetleny gammou pripadl nejprijemnejsi / nejlepsi, dost to de poznat
hlavne v tmavych pasazich filmu, ktere jsou jinak az moc tmave.

JDrozd

P.S.: jinak sme se o tomto bavili prave s tim kolegem co preferuje CRT a
shodli sme se ze:

"i kdyz na LCD je obraz monza "presnejsi" tak CRT ho poda realneji"

ale to uz zni jako "kristalovy, lehce blede modry zvuk po pouziti nasich
zazracnych kabelu...."

---