LCD televize Xoro

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Září 15 18:09:13 CEST 2008

A máte nějak nastavenou gammu, nebo máte tu defaultní 1.0? Pokud ji zvednete
na 2,2, pak se objeví i to co jste dřív neviděl. Tvrdá gamma skryje leccos,
za to mě vždycky v práci nadávali, když jsem si nastavil terminál podle
sebe, pak viděli kostky i tam kde je dřív neviděli.

----- Original Message -----
From: "JD" <jirkonf@seznam.cz>

U me pokud opravdu koukam z blizka tak zacina byt komprese viditelna pokud
se
prepinam mezi 02 a 03.jpg (drobne odchylky v oblasti volantu / sedacky
prostredniho stroje, ale i treba u predniho leveho kola prvniho traktoru jak
prechazi ten svetly disk a pneumatika).

LG Flatron L225WT = LCD, 22", 1680x1050 @ 60Hz, pripojeno pres DVI k NVIDIA
6600GT, prohlizeno v gwenview samozrejme se zoomem na 100%