MM5450/51 nebo ULN2003/2803

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Září 14 15:21:07 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    ale MM5450 ma v DS psano neco o tom, ze na jeden segment by melo
pripadat 15mA. Ja mam v jednom zarizeni tento obvod uz nevim kolik roku
a bezi to 24 hodin denne 7 dni v tydnu, jelikoz to jsou digitalni
hodiny. Pri experimentech se mi jej obcas podarilo rozpalit tak, ze kuze
na prstu az zasmrdela a on stale funguje, ale asi by to nevydrzel nejak
moc dlouho. Povedlo se mi to pri nastavovani proudu. Mozna je chyba v
tom, ze obvod dava moc veliky proud do segmentovek a proto se casem
tepelne poskodi.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz