MM5450/51 nebo ULN2003/2803

Petr Hracek phracek2@gmail.com
Neděle Září 14 14:54:42 CEST 2008

7 Segmentovky jsou vysoke 100 mm a jsou napajene pomoci trafa ze 2
sekundarama.
Jedne sekundar zivi micro a druhy sekundar zivy 7 segmentovy display.
20 mA sedi, ale jelikoz je to na 3x7x20 tak to odpovida zhruba 0,5A.
Trafo to doda. Cisla do displeje jsou poslany pomoci RS485. Vzdalenost
je zhruba 40m.

Celkem jsou tam 3 7segmentove displeje ( jako prijimace) a jedno
"dalkove ovladani" jako vysilac.
Ted by teoreticky melo pribyt druhe "dalkove ovladani" z druheho mista v
kostele.