Rucni navinutí trafa?

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Září 14 12:55:33 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    Nazory chlupatych potvor jsou nekdy znacne osidne. Napriklad kdyz
moje potvora dospela k nazoru, ze v sest hodin uz bych mela vstavat...
To jsem mela diametralne jiny nazor nez ona.

    Proc si kocourek mysli, ze je lepsi dat trafo az ZA oddelovaci
trafo? To neni provokace, ale zvedavost. Jedine co me napada je to, ze
regulacni trafo je pak chranene a pokud se neco stane, tak to potom
nebude tak kopat.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz