RE: Něco nejen pro modeláře ...

Serych Jakub Serych@panska.cz
Pátek Září 12 22:32:34 CEST 2008

Kam ten svet speje!?!?!
Chapu, kdyz se neco nepodari a hracka za X set tisic se znici. Je to sice
smutne, ale zivot jde dal.
Ale ta umyslna destrukce auto kontra vrtulnik je opravdu mimo moji sferu
chapani. To je zrejme uplne stejny pohled na svet, jako maji lidi, kteri
zhruba tak 15x do roka vykopou skla z cele nasi autobusove zastavky. Ackoliv
mi do tech hracek z YouTubu nic neni, musim priznat, ze je mi z toho uplne
stejne smutno, jako z te zastavky, kdyz ji rano pri ceste do prace najdu
rozmasakrovanou...

:-(((

Jakub Serych