Něco nejen pro modeláře ...

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Září 12 21:32:10 CEST 2008

Zdar Quasimodo,
zatim co jsem objednaval, tak mi privezl postak, (ne bezna postacka), a
zaplatil jsem u neho clo i DPH. Nebyl problem. Ted mi prisel dopis z celniho
uradu, ze mam dokazat platbu a kolik jsem zaplatil za posledni objednavku.
Pote to pry procli a do 20 dnu si to mohu nekde na Praze 5 (zrejmne
mezinarodni posta vyzvednout). Jsem z toho nasranej. Byl to mobil pro myho
kluka a ja ted jedu mimo CR. Preposlal jsem jim patricne doklady a zadna
odpoved, presto, ze jsem je o odpoved zadal s tim, ze odjizdim mimo CR.
Jindra Polivka

akorat resim s kamaradem objednavku z ciny na Heli;)
nasel jsem si tento sestikanal, jen jeste nevim kolik me prijde postovny
a clo:(
EK1H-E005
http://www.rcroll.com/Helicopter/Esky/500-Series/HONEY-BEE-CP2.html
Mam nabidku za 92USD , ale hledam od vcerejska,tak doufam , ze narazim
nekde na lepsi;) Pokud ma nekdo zkusenost kde koupit za rozumno, tak rad
uvitam

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz