Lednicka z peltieru

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Září 12 09:31:38 CEST 2008

>http://www.jakjevenku.info - webová meteostanice

Souhlas, cihlicky s ledem jsou lepsi - vyzkouseno na dovolene. Lednicku
take mam a docela bida. Nejvic me stve, jak dovnitr kape voda, co
kondenzuje na vnitrnim "chladici".  Pri okolni teplote 30 stupnu uvnitr
10-12 .  Pri 22 st. venku uvnitr 7-10.  Odber z 12V je 7A.   Hezke je,
ze kdyz vytahnu lednicku z balubni site, tak se jeste dlouho toci
ventilator - napajeny z peltiera.....