Lednicka z peltieru

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Září 11 18:55:10 CEST 2008

No nevim, ja mam tedy s tou chladnici s peltierem ty nejlepsi zkusenosti
- ma vetrak jak z chladici tak topici strany. Ma podle stitku tusim 60W
a bez problemu drzi teplotu par stupnu nad nulou. Na dovolene jsme ji
meli zaplou do 230V celou dobu a manzelka si ji nemohla vynachvalit.
Mimo dovolenou ji mam v kanclu a chladime si tam prave PETky s pitim.
Rozhodne jsou vychlazene vic nez by bylo treba.

Me spis pripada, ze si pletete chladnicku s mraznickou - vy mate v
chladnicce doma pod 4stC?

Radek Vicek