OT: Thunderbird a obrazky v tele zpravy

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Září 11 14:53:05 CEST 2008

JA to delam stejne, ale "kancelarske krysy" si posilaji miliony fotek
mailem a nebavi je klikat. Ke me se nekdy takovy mail zatoula a radsi si
to cele vyexportuji mimo a pak prohlizim (casto to ani za tu namahu
nestoji). Kazdopadne jednoduseji by to slo. Zkusim to ve volne chvili
nadhodit primo na forum.
Kazdopadne je to krasna ukazka toho jak se clovek dokaze smirit s
nepohodlim. Takova blbina a nekdo mi o tom musel rict ze by to slo
jinak, samotneho me to stve. :-)

Tosa