OT: Thunderbird a obrazky v tele zpravy

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Září 11 14:25:46 CEST 2008

Pardon, to jsem si nevsiml, ze jste o tom psal. Nekde jsem videl, ze ve
verzi 3 to uz bude. Asi musime pockat.
Doposud mi to nejak nevadilo, ze ty fotky jsou moc velky. Mam na fotku
IrfanView a vetsinou kliknu na fotku a ta se mi otevre prizpusobena
obrazovce v IrfanView. Ted jste me nakazil ...

Martin Hanek