LHC: druhy beam presiel

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Září 11 12:16:47 CEST 2008

Vybavuje se mi historka, co vyprávěl Vladimír Menšík, nějakej jeho
strejda, jmenoval se Klaudius Picmaus, dostal nápad sestrojit perpetum
mobile, ale byl to truhlář a tak na ten svůj stroj použil jako
materiál bukový dřevo (tj. materiál s poměrně velkým třením), navíc to
bylo dřevo jeho zákazníků, takže když dlouho bádal a nic nevybádal a
navíc ty zákazníci chtěli svoje skříně a postele, tak si udělal
takovou vostudu, že se musel přestěhovat a asi i všechno to dřevo jim
zaplatit. Ale aspoň přines lidstvu objev, že bukový dřevo neni vhodnej
materiál na výrobu perpetua mobile ;-)

Pavel Kadečka.