LHC: druhy beam presiel

Kastil lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Září 11 10:33:47 CEST 2008

Nam na nic, ale fyzikove si s tim budou hrat a to co je tedka ciste
teoreticka veda, muze mit za dvacet let nejaky prakticky vyznam.  Ono to
skoro prijde, jako ptat se Faradaye, k cemu ty jeho pokusi vlastne jsou
(1833 zaznamenal polovodicovy jev). Bohuzel dnesni veda je drazsi, tak
zatim co si Faraday mohl delat sve pokusy skoro doma, tak ted se musi
stavet drahe hracky.