OKI

aze azehw@volny.cz
Úterý Září 9 18:10:59 CEST 2008

Zdravím konferenci.
Nemáte někdo tiskárnu OKI C3100?
Záhada: jak ta potvora pozná, že nemá toner?
Nedávno jsem jí doplňoval černý, bez problému.
Teď začala oznamovat, že dochází purpurový, žlutý atd a došel i černý. Ale
tiskla s tím, že se tato hláška dala zrušit.
Dnes sice ještě tiskla, ale u černé už byla znát světlejší místa.
Doplnil  jsem jí tedy černý i barvy.
V kazetách nejsou žádná čidla - aspoň jsem nic nenašel.
Teď, po doplnění černé, už jen oznamuje, že došel černý toner.
Nevíte, zda a jak se to dá řešit?
Vedle kazet s barvami jsou jen reflexní čidla na přítomnost kazet, u černé
jsme kontroloval IR LED, svítí.
Není mi jasné, proč začala po doplnení prášku stávkovat.
AZE