LVDS<->PECL konvertor

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Září 4 14:37:52 CEST 2008

V tom případě se to musí uzavřít do úhledné, frézované, mosazné, postříbřené
a leštěné krabičky s precizními průchodkami v hladkých, dokonale kulatých
otvorech. Krabičku sešroubovat ze 2 dílů, padesáti šrouby po obvodu, všechny
samozředmě dotáhnout stejným počtem Nm. Pak bude vedení spokojeno:-)

Krabičku zdůvodnit tím, že právě kvůli její nepřítomnosti ty přechozí
nefungovaly.

PH

From: "Petr Tošovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
Upatlat na univerzalku se mi to ani moc nechce, mam tu dva takove
prevodniky a ani jeden nefunguje dobre, hrany priserne, na BER-Tu chyby
co par ms a ne jen na tom jednom. Ani nevim kde se to tam kazi, vse
vypada v poradku. Nedelam si nadeje ze na univerzalce by to dopadlo lepe.
Navic by mne asi nemecka preciznost pri pohledu na takovehle zapojeni
predvedla pred stenu k verejne poprave! Nemci a jeste k tomu optici. I
vrtat diry do plechu jsem musel na freze aby byly spravne kulate!