LVDS<->PECL konvertor

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Září 4 13:50:07 CEST 2008

Upatlat na univerzalku se mi to ani moc nechce, mam tu dva takove
prevodniky a ani jeden nefunguje dobre, hrany priserne, na BER-Tu chyby
co par ms a ne jen na tom jednom. Ani nevim kde se to tam kazi, vse
vypada v poradku. Nedelam si nadeje ze na univerzalce by to dopadlo lepe.
Navic by mne asi nemecka preciznost pri pohledu na takovehle zapojeni
predvedla pred stenu k verejne poprave! Nemci a jeste k tomu optici. I
vrtat diry do plechu jsem musel na freze aby byly spravne kulate!

Tosa