Mala vrtacka, frezka, bruska do ruky ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Září 4 08:17:25 CEST 2008

Mozna bude problem s tim "mam ji jiz drahne let" - otazkou je zda se s
casem kvalita nemenila - jakym smerem je jasne.

Osobne jsem Dremela nikdy nemel, ale kolega, ktery je na naradi fakt
puntickar a musi mit vsechno tiptop tak se o svem Dremelu take vyjadruje
velmi nelichotive. Opravdu nemam duvod mu neverit, protoze prakticky
vsechno co mu prijde pod ruku driv nebo pozdeji rozebere a koukne se
vyrobci pod prsty.

Co se tyka Proxxona tak se sem dovazely/dovazeji dve ruzne rady, ktere
byly kvalitativne velmi rozdilne - tusim ta lepsi ma cernej cudlik na
regulaci a tak hrackova ma zlutej cudlik. Jinak jsou k nerozeznani cehoz
nekteri obchodnici vyuzili nebo o tom treba ani nevedeli.

Radek Vicek