Mala vrtacka, frezka, bruska do ruky ?

Čtvrtek Září 4 07:55:23 CEST 2008

Dovolím si oponovat Vašemu až příliš kategorickému odsudku - frézku Dremel mám již drahně let a jsem s ním spokojený, vibrace v celém rozsahu 500 - 33 000 otáček téměř žádné, pokud jsou, vždy se jedná o nevycentrovaný či jinak nehomogenní vrták či sklíčidlo / kleštinu. Z toho co píšete se domnívám, že ji budete používat velmi amatérsky tak proč ty výlevy ? Nebo s ní hodláte provrtat 4 hodiny denně, 20 dní v měsíci ?
Proxxon používá můj kolega - šperkař velmi profesionálně a je s ní rovněž spokojen.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of zoodiskus@vol.cz
Sent: Thursday, September 04, 2008 7:23 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Mala vrtacka, frezka, bruska do ruky ?

Vcera mi definitivne odesla pidi frezka, kterou jsem vrtal a rezal DPS, opravovat se mi to nechce, tak hledam nejakou nahradu.
Lze u nas vubec koupit frezku tohoto druhu, ktera by nevibrovala, slo s ni vrtat i brousit a sla oznacit minimalne za poloprofi?
To co jsme zatim videl at jiz od Dremelu ci Proxxonu bych oznacil za cinske sunty, ktere vetsinu vykonu neni na vibrace.

Dekuji

W.S.