Vyhody a nevyhody PC/x86 ako "big embedded" platformy, was:Logovani RS232

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Září 1 17:35:01 CEST 2008

Kvůli podobným problémům (hlavně s origoš ICQ) jsem si udělal program na
zpožděné spouštění programů. Každému zvlášť se dá nastavit, o kolik má být
zpožděn. Výsledkem bylo několikanásobné zrychlení startu. I poslední nakonec
naběhne dříve, než když začaly všechny najednou:-)

PH

From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
Mel jsem podobny problem. Po nejakem badani se ukazalo, ze navine je
automaticka aktualizace AVGcka, ktera se snazila pripojit na grisofti
server jeste driv nez na mem pocitaci vubec nabehla sit. To se
prirozene nedarilo a cely star tim byl cca 2 min blokovan. Vypnul jsem
automatiku, a startuji za cca 15 sec.