Vyhody a nevyhody PC/x86 ako "big embedded" platformy, was:Logovani RS232

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Září 1 17:24:39 CEST 2008

 1.9.2008, 17:20:39

Mel jsem podobny problem. Po nejakem badani se ukazalo, ze navine je
automaticka aktualizace AVGcka, ktera se snazila pripojit na grisofti
server jeste driv nez na mem pocitaci vubec nabehla sit. To se
prirozene nedarilo a cely star tim byl cca 2 min blokovan. Vypnul jsem
automatiku, a startuji za cca 15 sec.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz