Mobilní telefony

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Pondělí Září 1 17:29:16 CEST 2008

Jak tak koukám...
 strhnul jsem tu lavinu.. Příště si už radši hodně rozmyslím, co napíšu.
Omlouvám se že jsem nebyl konkrétní.
Když to řeknu jako človek co se v mobilech nikdy nepitval...
Chci se dozvědět, jak to uvnitř funguje. Jaké jsou tam paměti, k čemu,
jak se s nimi dá pracovat(spojeni s PC), nějaká i třeba schémata.. jaké
jsou typy procesorů v takových mobilech, co všechno musí dělat.. říkám
to opravdu jak největší hňup, ale lidi, co třeba "opravují" nebo
"upravují" mobily museli někde začít..
 Dík dík