Mobilní telefony

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Září 1 16:04:05 CEST 2008

Jako zacatecnika by jsi mne take docela odradil.
Navic jsi z puvodni zpravu smaznul a tam zanelo :
"Zdravim,
 jsem tu novy. Takže jeslti tohle posílam někam blbě, promine.. Jakožto
ještě student gymplu se věnuju programování uPC, napč. 8-bit atmely, ARM
atmel, Xilinx FPGA.. Chtěl bych se začít hrabat v mobilních telefonech.
Poraďte prosím nějakou literaturu, teorii, fóra, kde něco pochytím. Dííky

Milan Petržilka"
proc se MP nezeptat, zda mu jde o rizeni mobilu jednocipem, nebo o ovladani
displeje, ci rizeni nejake aplikace pomoci mobilu, nebo o prenos dat. Navic
lze doporucit konferu na pandore.
Nepta se nejaky trouba, ktery chce vedet jak mobil rozebrat a co pak s tim
ma delat.
Jindra Polivka

Co to znamena hrabat? Rozlozit ho na soucastky a z nich si pak
postavit blikac?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem