Patecni startovaci kabely

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Říjen 31 20:18:21 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 31.10.2008 od Milan Mlynarčík:

> Mozem sa opytat, preco taka agresivita ??

Jaka agresivita? Precti si to znovu a znovu a znovu... :-)

> Lebo som sa podivil, ako zlozito sa daju riesit jednoduche veci ?

Jen se divim tem dotazum. Zbytecnym dotazum. Divnym dotazum.

> Tak sa ospravedlnujem, ak som urazil Jeho Velicenstvo.

Koho zase?

> Inak lano mame v povinnej vybave asi 2-3 roky, no ja ho mam vzdy
> (asi tak 30 rokov). Pride mi nemiestne (ak od niekoho potrebujem
> pomoct) este ziadat na to aj jeho lano. Pomohol som uz neraz, o dost
> viac nez som ja nieco potreboval od inych. Aj skusenosti ludi tu
> diskuty hovoria dost jednoznacne.

Zkusenosti tu nejsou jednoznacne. Nemohou byt. Kdyz ja mam jine, tak
uz proste nejsou jednoznacne, i kdyby tech 5 dalsich lidi melo opacne
:-)

> P.S: Zrejme nie su vsetci tak sebestacni ako Vy :-(

Ja take nejsem sobestacny, volam prece jednou za 15 let tu asistencni
sluzbu. Kdybych byl sobestacny, tak bych z auta vytahl navijak,
privazal ho za strom a vytahl se z te smyslene skarpy.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz