Patecni startovaci kabely

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Říjen 31 19:49:53 CET 2008

Mozem sa opytat, preco taka agresivita ??
Lebo som sa podivil, ako zlozito sa daju riesit jednoduche veci ?
Tak sa ospravedlnujem, ak som urazil Jeho Velicenstvo.
Inak lano mame v povinnej vybave asi 2-3 roky, no ja ho mam vzdy (asi tak 30
rokov). Pride mi nemiestne (ak od niekoho potrebujem pomoct) este ziadat na
to aj jeho lano. Pomohol som uz neraz, o dost viac nez som ja nieco
potreboval od inych. Aj skusenosti ludi tu diskuty hovoria dost jednoznacne.

                                                Milan  Mlynarčík

P.S:  Zrejme nie su vsetci tak sebestacni ako Vy  :-(

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik"

> To my na Slovensku mame povozy vsetci. Lano musi byt ako povinna
> vybava.

Aha, takze ty tu frajeris, ze mas lano, ale pritom ho mit musis :-) No
co ti na to mam rict? Ja take musim mit napriklad zadni nahradni
zarovku, ktera se tak blbe meni, ze ji stejne nikdy nemenim, ale
zajedu do servisu.

> A je to aj uzitocne - napriklad aby som nemusel 3/4 hodinu niekoho
> zhanat kvoli malickosti.

Za poslednich 15 let jsem volal asistencni sluzbu jednou. Ta
pulhodinka, kterou jsem na prijezd cekal, je uplne zanedbatelna. Asi
jako plivnuti do more.

Pred pul rokem mi nekdo rozbil sklo v zadnich dverich. Musel jsem s
tim jet do servisu. Jasne, kdybych v kufru vozil nahradni skla, mohl
jsem si to zasklit rovnou na miste.

Muzes mi povedet, co to ma spolecneho s tou mou prihodou? Myslis si
snad, ze se na te prihode zpetne neco zmeni, kdyz zrovna ty mas v aute
lano? Ja tento zpusob uvazovani proste nechapu.