Patecni startovaci kabely

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Pátek Říjen 31 16:02:25 CET 2008

Dneska uz maji zase benzinaky spise retez. Ale uz nejak jinak vychytany, aby
byl tichy (a hlavne drahy pri vymene :-) a prej dlouho vydrzel. Dnesni auta
DLOUHO = 180tkm :-(

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 31. října 2008 15:23
Předmět: Re: Patecni startovaci kabely

Felda ma rozvodovy retez - u vetsiny je take pekne slyset. Takze ten
nepretrhnete a ani nepreskoci.

Tim to nehanim - ja si naopak myslim, ze rozvodove remeny jsou zase jen
optimalizace nakladu na ukor zakaznika. Pokud by nekdo argumentoval tim,
ze ten kovovej retez nema spravne parametry tak predesilam, ze na me
byvale motorce pohanel tento rozvodovy triplet - OHV rozvody, vodni
pumpu a jeste ventilator chladice o prumeru 30cm a tusim sest lopatek.
Maximalni rpm bylo 9.500. Tedy na vackovce pulka.

A schvalne co to bylo za motorku. ;-)

Radek Vicek