Patecni startovaci kabely

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 31 15:23:53 CET 2008

Felda ma rozvodovy retez - u vetsiny je take pekne slyset. Takze ten
nepretrhnete a ani nepreskoci.

Tim to nehanim - ja si naopak myslim, ze rozvodove remeny jsou zase jen
optimalizace nakladu na ukor zakaznika. Pokud by nekdo argumentoval tim,
ze ten kovovej retez nema spravne parametry tak predesilam, ze na me
byvale motorce pohanel tento rozvodovy triplet - OHV rozvody, vodni
pumpu a jeste ventilator chladice o prumeru 30cm a tusim sest lopatek.
Maximalni rpm bylo 9.500. Tedy na vackovce pulka.

A schvalne co to bylo za motorku. ;-)

Radek Vicek