PC pro vyvojarinu

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Čtvrtek Říjen 30 22:55:46 CET 2008

Dobře možná jsem volil příliš silná slova, ale u nás na fakultě kde připadá
v úvahu spíše to jednoduché využití LPT jako I/O portu je to určitý problém.
Kamarád musel obětovat několik dní než se s knihovnami pod windows naučil
pracovat(mimochodem, neskutečný počet pointerů) zatímco u starého způsobu
stačilo zapsat na danou adresu a bylo hotovo. Na střední škole jsem to měl v
Pascalu za pár minut.

Udělat optočleny na výstupu COM či LPT je jedna věc a druhá věc je nutnost
komunikovat přes USB kde se nakonec neobejdeš bez MCU. Starší počítače byly
k tomu  "průmyslovému počítači" docela blízko. Ale došlo k změně filosofie
jak jsem již psal.

Zdeněk