praca - 2 pozicie, HW aj SW

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Říjen 29 15:27:34 CET 2008

To máš na mysli postavit si takový jednoúčelový VF zesilovač a pomocí
modulace síťového napětí modulovat svazek hadronů v LHC či a pomocí
QAM64 o rychlosti 300 baudů odvysílat svůj životopis? Teda tohle nedokáži.
Tak nic sice jsem už něco našel, ale raději to vzdávám , abych neudělal
mezinárodní ostudu ...
ced