OT: WiFi router.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Říjen 29 15:27:30 CET 2008

Dobry den,

vim, ze uz to tu bylo, procital jsem i stare prispevky a kazdy to urcite
instaloval 100x. Ale nejak tapu.
Mam pripojeni k Internetu pres WiFi a ze strechy mi jde kabel ted rovnou
do PC. Na PC mam nejakou MAC adresu hlasenou u providera a pevnou IP adresu.
Chci to pripojeni pouzit i pro notebook. Tedy kabel ze strechy zapojim
do "krabicky", z toho zase kabelem do PC a pres WiFi pripojim notebook.
Casem nekdy pripojim i nejaky NAS server pres LAN.

Tedy potrebuju:
- pripojit pres LAN (WAN?) internet, aby se to tvarilo jako moje PC s
danou MAC a IP adresou (musi to mit ten WAN?)
- pripojit jedno PC + NAS server (tedy aspon 2x LAN)
- pripojit pres WiFi notebook

Vim, ze to neni nic svetoborneho, ale divam se treba na Edimax:
http://www.edimax.com/en/produce_list.php?pl1_id=1&pl2_id=2

Ale co mam vybrat?
- Broadband Router
- Advanced Router
- Access Point

Jeste se rozhoduju, jestli i tiskarnu pres USB, abych nemusel PC
zapinat, kdyz budu tisknout z notebooku. To by pak muselo mit i print
server.

--
Martin Hanek