praca - 2 pozicie, HW aj SW

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Říjen 29 14:53:42 CET 2008

Ne že bych se tak mohutně ucházel o místo v cernu (anglicky jsem se
ješte pořádně nenaučil, německy jsem už zapoměl jak teď zjištuji  a
francouština je pro mě španělská vesnice), ale ty odkazy co jsi poslal
vypadají jako z intanetu a pro přísup z internetu na tebe vybafne
stránkadožující se přihlášení. Já vím, že bych si to mohl vyhledat a
možná by to bylo rychlejší než psát tyhle plky, ale mohu si rýpnout.
Jen doufám že to není místním proxy serverem.
ced