ruseni v pasmu 433Mhz ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Říjen 29 08:35:52 CET 2008

No pokud vim tak radioamateri tam jsou na sekundaru a i kdyby ne tak
99.9% z nich nejsou trotlici a na tehlech pasmech vam vysilat nebudou.

LPD je na 433MHz na primaru - to ze tam je bordel je ale jasne. Ja jsem
mel udelane provizorni hlidani auta pres 433MHz a vysilal jsem si paket
s identifikaci a stavy dvouzonoveho radaru. Jedina moznost jak to u nas
na sidlisti udelat bylo opakovat vysilani kazdych 15s a poplach vyhlasit
bud v pripade spravneho precteni apketu a nebo v pripade ze proste data
neprijdou do 2 minut. Mimo jine jsem tam mel na prijimaci ledku
indikujici to, z ejsem spadnul v MCU do preruseni od prijimace a zkousim
dekodovat paket. Ta ledka svitila prakticky porad.

RV