ruseni v pasmu 433Mhz ?

petrkubac petrkubac@802.cz
Středa Říjen 29 07:44:47 CET 2008

> Proto mam teorii , ze je u nas nejake pomerne silne ruseni v tomto
> pasmu - bohuzel nemam k dispozici zadnou merici techniku, abych to
> nejak proveril - jedine co me napada vzit nejaky prijimac
> (prehledovy se spoustou rozsahu) a smerovku, zkusit  odkud vĂ­tr
> fouka, odhalit vinika a povesit do pruvanu.... Mate nejaky tip jak
> tuto hypotezu amatersky proverit ?

Bohuzel vam asi nic jineho nez scanner na 433,920 MHz a rychle spichnuza
Yagina z tycky od smetaku nezbyde, ale mimochodem kdybyste si poslechl tuhle
frekvenci jeste dokud vrata fungovala asi byste se nestacil divit - i v
balikove na Ostravku na te frekvenci neni ticho ani vterinu - v Praze uplne
mimo moji predstavivost ... Takze nenechte se ovlvnit tim ze nekdo vysila ale
sledujte jenom silu signalu pokud v miste prijimace nekdo prekrikne vase
dalkove ovladani - je to on ...

No a pak je jeste zabavnejsi moznost, ze si nekdo v okoli poridil neco jako
pocitac, satelit, digitalni televizi nebo cokoliv co obsahuje procesor
(mnohem sirsi moznost hledani a nenajiti)  a rusi vas nektera parazitni
frekvence kterych vznika u takovych zarizeni more.

Zdravi Petr Kubac