Re: smaltovaný drát a acylpirin

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Říjen 27 00:43:07 CET 2008

 27.10.2008, 0:35:30

Novodur pouzivam ne z obavy o zdravi ale kvuli snazsi manipulaci.
Kdyby se nekomu chtelo hledat v archivu, tak by zjistil, ze tohle tema
uz tu jednou bylo. A pokud mne pamet neklame, (prirozene ze muze
klamat) vyjadroval se tu k acylpirinu nekdo s chemiku. A byla tam
taky pekna svinstva. Subjektivne z acylpirimu kasku vice nez z
novoduru, coz ale nemusi s objektivni skodlivosti prilis souviset.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz