[OT] radioaktivita a polovodice (bylo feritova pamat)

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Říjen 24 10:19:46 CEST 2008

Nejsem si jist ale jaderný materiál je skladovnán  na jiném místě než
nosič, a mylím že i z toho důvodu že nosič může nést i nejadernou
hlavici. Takže jde podle mě "jen" o krátkodobé ozařování.
Ono jde o to že jaderný materiál musíte skladovat s ohledem na množství
na metr kubický a rakety lze skladovat jednu vedle druhé.
ced