OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Říjen 23 10:16:27 CEST 2008

No ono jde o to, ze prvni (a tedy dnes ty levne) generace SSD neumely nejaky
standby nebo sleep mode, taze tech cca 300mA zerou furt, kdezto HDD jen kdyz
si o ne OS rekne, jinak usinaj, takze celkova spotreba v realnem a nikoli
laboratornim provozu je vetsi. U novych generacich SSD je tohle snad uz
osetrene.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 23, 2008 9:52 AM
Subject: Re: OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

No asi přijde na to, jak se to počítá a co s čím se porovnává -
například 2,5" 160GB disk žere míň než ten samej 3,5". Navíc když se
to rozpočítá na jeden MB, tak jsou SSD disky v nevýhodě.

Parametry 160GB disku WD Scorpio Blue 2,5" SATA:

Current Requirements
Read/Write 500 mA
Idle 400 mA
Standby 45 mA