OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 23 10:12:49 CEST 2008

Ano to urcite rozdil bude - serverovej disk nebude urcite zrat to same
co basti 2.5" disk pro NB. Parametry budou take jine.

Nesrovnaval bych to ani na uloznou kapacitu - ne ze by to nebylo
smysluplne - u SSD to bude velmi souviset. Nicmene pro tento pripad bych
bral, ze chci srovnat jen disky, ktere mi kapacitou staci k praci. Tedy
mne zajima absolutni spotreba treba u disku s kapacitou 64GB.

Radek Vicek