MCU Z8F6423 a registr Option

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Říjen 22 10:26:03 CEST 2008

> Zdravím Nevíte někdo jak zapsat do toho registru hodnotu 0xBF

Stejne jako do jakehokoliv jineho mista ve Flash, je potreba ji nepred
odemknout a pak zapsat pokud v defaultni 0xff nektere bity nulujete.
Pokud naopak chcete nejaky uz nulovy nahodit musite celou stranku smazat
a updatovanou znovu zapsat. Samozrejme musite mit spravne nastaveny
registry FPF a FPROT.

> (Watchdog po doběhu WTD časovače). Z IDE to tam zapíši ale pak se to
> samo zase přepíše na default 0xFF.

Me to funguje bez problemu. Samozrejme pokud se opet pripojim pres OCD a
nahravam novy FW tak dojde ke smazani flash vcetne option bitu.

> Stejně tak tam mám makro, které při nahrávání programu do flash přes
> IDE oznámí že se registr bude přepisovat ale po resetu to tam opět
> není.

Nepochopil jsem presne co mate na mysli ale zrejme na to plati predchozi
odstavec.

> PavelP

Pavel