OT: Odinstalace SW ve Win bez instalacky

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Říjen 21 20:40:58 CEST 2008

Pokud se chcete aplikace zbavit vcetne zaznamu v registrech bute to chtit nejakou aplikaci treti strany, doporucuji

http://www.ccleaner.com/
http://www.pc-help.cz/viewtopic.php?t=5130
Total Uninstall
http://www.martau.com/

>Zdravim,

sice ten predmet vypada jak kdyz jsem pozil, ale skvela okna na nedavno
probiranem Asusu Eee odmitaji odstranit/odinstalovat predinstalovane MS
Works - pokud o odinstalaci konci hlaskou, ze chybi disk F: a na nem
soubor Works8.msi. Tak by mne docela zajimalo jak na to, kdyz ty
instalacky nemam. Vetsiny balastu jsem se zbavil, ale tohle zatim odolava.

Radek Vicek