Nulova faktura?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Říjen 20 19:33:34 CEST 2008

Pojem nulova faktura neni ceskym ani evropskym financnim vyrazem, nezna ho
ani velky anglicko cesky ekonomicky slovnik.

To co popisujete je slovy ceskeho pravniho radu danovy podvod viz prislusne
paragrafy zákona o DPH, bacha pokud jde o zbozi mimo EU potrebujete papiry z
celnice....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Bc. Marek Pavlu
Sent: Monday, October 20, 2008 6:28 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Nulova faktura?

Zdravim,

to je tak, ze mame(teda budemem mit:) proforma fakturu(pro-forma invoice ),
na ni zaplatime vyrobci, ale ten bude vyrabet tri mesice,
jenze mezitim prijde deadline na ruznych grantech, vyzkumnych zamerech atd a
musi se vyskladat ucty a nespotrebovane prachy vratit do rozpoctu, teda
pokud jde o grant rocni a nebo koncici...
No a po zaplceni potrebujem ziskat tu nulovou fakturu bez zbozi, aby se dala
do ucetnictvi, ale zbozi dojde pozdeji s fakturou....

A ted je otazka, jak se tomu spravne, v zargonu financniku, rika
anglicky:)...

S pozdravem,
		Marek Pavlu

Behalf
> Of Ales Prochaska
> Sent: Monday, October 20, 2008 3:06 PM
> To: hw-list@list.hw.cz
> Subject: Re: Nulova faktura?
>
> Co je to? Neco jako "Zaplatte 0.00 Kc, pokud nezaplatite do 14 dnu,
> budeme Vam uctovat penale ve vysi 0.5 % za kazdy zameskany den"?
>
> Ales Prochaska

> preklad.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 081018-0, 18.10.2008
Testovano: 20.10.2008 18:27:56

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 3538 (20081020)

http://www.eset.cz