Nulova faktura?

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Říjen 20 18:27:55 CEST 2008

Zdravim,

to je tak, ze mame(teda budemem mit:) proforma fakturu(pro-forma invoice ),
na ni zaplatime vyrobci, ale ten bude vyrabet tri mesice,
jenze mezitim prijde deadline na ruznych grantech, vyzkumnych zamerech atd a
musi se vyskladat ucty a nespotrebovane prachy vratit do rozpoctu, teda
pokud jde o grant rocni a nebo koncici...
No a po zaplceni potrebujem ziskat tu nulovou fakturu bez zbozi, aby se dala
do ucetnictvi, ale zbozi dojde pozdeji s fakturou....

A ted je otazka, jak se tomu spravne, v zargonu financniku, rika
anglicky:)...

S pozdravem,
		Marek Pavlu

Behalf