QNAP

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Pondělí Říjen 20 15:15:41 CEST 2008

Ja jsem kupoval 3 nedele zpet Synology DS408. Bylo to do kancelare kde
je nas vetsinou kolem 5 lidi + lidi, kteri jsou na projektech u
zakazniku a objevi se jednou za cas v odpolednich hodinach.

Disky jsou tam 4 v Raid5 a slape to bajecne, konfigurovalo se to temer
samo. Kdyz jsem na tom zkousel web server a MySQL databazi, dalo se to
pouzivat, i kdyz uz to nebylo zrovna nejrychlejsi.
Vypinani disku jsem mel nastavene na 20 minut, funguje dobre.

Na Synology mi navic pel chvalu kamarad, co dela technika pro diskova
pole v bankovnictvi a v teto oblasti ma dobry prehled.

Oja