QNAP

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Říjen 20 14:45:32 CEST 2008

Pisete TS-207 a odkaz je na TS-209. Asi tedy myslite 209? K tomuto moc
nevim, ale pokud jej nevyberete, podivejte se jeste na Synology:
http://www.synology.com/enu/products/compare_spec.php
DS207:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=56708
DS207+:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=56707

Verze DS-1xx vypinani disku maji a ten jejich firmware je stejny a
perfektni: http://www.synology.com/enu/products/features/index.php

Martin Hanek