Miniaturni toroidy do DSP, kde koupit?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Říjen 20 09:43:25 CEST 2008

Stahnete si software od powerint a udelejte navrh v nem. navrhne vam
podle odberu i zpetnou vazbu z vhodneho vinuti, hodnoty soucastek atd.
dost dlouho jsem zkousel 74060 a zpetnou vazbu z 24V. 12V bylo pak
celkem stabilnich. 5V jsem nemeril, nepotreboval jsem ho.
pokud potrebujete presnych 12V i 24V, da se zpetna vazba udelat z obou
napeti. v AN od powerint jsou priklady. vsude pouzivaji TL431.
co se tyka soucastek, tak jsme je brali od ecomu. proste ty co maji.

Martin Hanek