Re: Miniaturni toroidy do DSP, kde koupit?

www www asrock70@seznam.cz
Pondělí Říjen 20 09:15:45 CEST 2008

Super, jeden objednam a zkusim zdrojik postavit,.

Apropo jak nejlepe u takoveho zdroje vyresit zpetnou vazbu, lze zde rici, ze je na sekundaru defakto jedno vinuti s odbockami a vystacit s vazbou na +5V, ktera se hne jak pri zatizeni +12 tak +24 nebo je lepsi pouzit +12V vetev jako "stedovou" ci sninat snimat vice vetv,i +5 a +12?
Pokud je na sekundaru vice vetvi, jak nejlepe resit zpetnou vazbu, jako zpetnovazebni clen me nenapada nic moc lepsiho nez TL431 + vazba pres odpor z jedne ci dvou vetvi, je to dobre reseni?

Je nejaka modernejsi nahrada TL431, s vyssi presnosti a nizsi vlastni spotrebou?

A jeste jedna otazka, celkem souhlasim, ze pulsni zdroje stoji a padaji s kvalitou C a to jak na primaru tak na sekundaru.
Mam v hlave jako etalon kvality Nippon, na primar jejich KXG 400V na sekundar radu LXY, je neco lepsiho nebo stejnedonreho za nizsi cenu?
Kde je nakupovat, neco ma Ecom, ale napriklad v rade KXG nemaji zrovna velky vyber.

Dekuji
Tom

>Je to tak. Muzete pouzit i 74040.
Martin Hanek