OT: jak rozebrat digifoto A520 ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Říjen 18 10:16:37 CEST 2008

moc diky, uz to mam v PC ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Saturday, October 18, 2008 9:17 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: jak rozebrat digifoto A520 ??

Nekdy je dobre vedet, jak se do fotaku leze... Trochu v tom muze pomoci treba firemni partlist, kde se daji najit alespon rozstrelene pohledy a z toho se da vydedukovat, jak co drzi pohromade.

Pro 520 jsem vam ho nasypal ke mne, uplne dole na strance:

http://foto.prelude.cz/foto_man_canon.html

Pavel Kutina