OT Re: elektronicky zvon do kostola

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Říjen 17 20:59:00 CEST 2008

> Neboli proc mam chodit do kina, kdyz mam kino doma.

No prosim, ved vravim - co je uz toto za rebricek hodnot?

> A do tretice, ja kdyz jsem chodil do kina (s holkou) , tak se tam
> nechroustal popcorn, nepila se cola a netelefonovalo se behem promitani.

Neviem, kedy ste presne chodili do kina, ale ja si pamatam (z letneho kina) hrkot prazdnych flasiek gulajucich sa dole pomedzi sedadla a pachy roznych fajciv. Tiez si pamatam ozrateho premietaca, ktoremu usiel koniec kazdeho kotuca, prip. ze cast filmu som videl rozostreny. No a pamatam si aj trebars Krstneho otca zo "studijnej" 16mm CB kopie, so zivym monodabingom... Uprimne povedane mi ten popkorn a kola nevadia, kym to nie je hlasnejsie nez zvuk filmu.

>Jen tam obcas nekde krasne zasustil papirek od bonbonu.

Z toho ma napada: kam sa chodia jemne osahavat dnesni mladi?

wek