Miniaturni toroidy do DSP, kde koupit?

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 16 11:34:50 CEST 2008

A co ten zdroj udelat sam. Dival jste se na trafa Myrra pro spinane
zdroje? Pro vas ucel treba typy:
- 74090, 5V/1.5W
- 74092, 5V/3W
- 74094, 5V/4-9W
- 74001, 5V/6W
http://www.myrra.fr/cgi-bin/gamme_74000.asp?serie=74000&critere=power
Enika je ma za ceny 54 az 58 Kc bez DPH v kusovce.

K tomu IO od Power Integrations:
- TNY274PN, DIL8, 6-11W
- TNY274GN, SMD8, 6-11W
http://www.powerint.com/en/products/tinyswitch-family/tinyswitch-iii
Farnell je ma za cca 1.70 EURO v kusovce.
Nebo dalsi:
- TOP252PN, DIL8, 9-15W
- TOP252GN, SMD8, 9-15W
http://www.powerint.com/en/products/topswitch-family/topswitch-hx
Farnell ma TOP254 (vyssi vykon, ale klidne pouzitelny a primo
nahraditelny za TOP252) za cca 1.20 EURO za kus.

Kdyz to sectu, tak to dela 90-100 Kc za trafo a spinac, pak uz
potrebujete jen vstupni diody a kondik, diosu na vystup, filtracni
kondik, TL431 a optoclen na stabilizaci. Za 150 to musite mit cely.

Power Intergrations maji design software, ktery Vam navrhne kompletni
zdroj vsetne vinuti trafa a hodnot soucastek:
http://www.powerint.com/en/design-support/pi-expert-design-software
Na strankach najdete plno AN a refernce designs, takze neni problem ten
zdroj dat dohromady.

Martin Hanek