RE: [OT] Prechod DVB-T jak to tedy je?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 16 11:25:23 CEST 2008

Makro letaky nectu neb obchodni politika firmy, ktera se snazi prodavat, vetsinu veci ma drazsi nez konkurence  a pritom buzeruje potencialni zakazniky nejakymi kartickami omezujici vstup je mi zahadou. (Kartu mam)

Nicmene k nastupu HD, na strane vysilani v DVB-T nejake HD nehrozi, tzn. musime se uchylit k DVB-S2 zde neni nabidka prijimacu nijak vysoka, na takovy DreamBOX 8000 se ceka jiz vice nez rok. Pokud jde o TV tak zde je situlace lepsi, ale jak rika klasik jak plazma tak LCD nejsou technologie , ktere by jeden oznacil za vyzrale. HD kamery no proc ne, ale po zkusenostech s klasickou DV kamerou, nejsem nasochysta a na vystupy rodinych prislusmiku nekoukam :-)

>mo ja bych rekl, jako prilezitostny ctenar letaku z makra atd. ze to HD zacina pekne rychle nastupovat.
prave treba to, ze i takova nova zacala vysilat HD urcite popostrci dalsi k tomu samemu.
jinak jsem nekde na prodejne videl na velikym placatym tv vysilani v HD(nejakej sat, snad discovery) a dalo se na to koukat snad z 30cm koukat jestli ten eskymackej pes ma blechy :-) tomuhle rikam zase po nejaky dobe "pokrok", nebo alespon viditelna zmena. kdyz se podivate kolik ted uz stoji kamery s HD rozlisenim, tak podpora vyuziti HD je obrovska a snad i dost rychla. s tim souvisi i rozliseni fotek, ktere si taky chceme "poradne" prohlidnou nejlip v kolektivy a gauci a se tlacit v rohu u pc atd...
takze HD technika je tady, bez ni to uz nepujde :-)
tomik.
P.S.
ted v letaku makra byla i plazma ve full HD, coz jsme zatim nevidel a za normalni cenu ....