Relatkova pamat

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Říjen 15 04:17:02 CEST 2008

Dobre rano,

    pokud si vzpomenu, kouknu do jedne stare knihy a tam je napsane
jmeno jednoho ridiciho systemu vytahu, ktery umi jezdit podle volby jen
nahoru. Cela jeho elektronika jsou dva stykace, zbytek je udelan
prakticky ciste mechanicky :-)

    Jinak ridicich systemu vytahu je urcite moc a moc, u tech novych je
to prospikovane elektronikou. Jen nevim, jestli je to take tak
spolehlive a dobre reseni. Faktem zustava, ze vetsinou asi jo. Pred
ctrnacti dny jsem videla v Prerove vytah, ktery mel motorove ovladane
klecove dvere, tomu tedy rikam "vec". Kdyz se neco stane, asi bude
sranda cloveka z klece dostat ;-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz